Invitació del 4 al 7 març 2013

Benvolgudes

L’Escola de Puntaires de Barcelona  vol convidar a totes les puntaires que ja han fet la prova/mostra de les Tovalles de l’Altar Major de la Basilica Sagrada Familia  a veure el disseny final de les dues peces que composaran aquest treball.

En breu es començaran a repartir els patrons de les diferents i per això ens agradaria primerament poder mostrar-ho a les persones que han fet la inscripció.
Els dibuixos estaran exposats a la seu de l’escola: carrer Sant Erasme, 1 baixos durant la setmana del 4 al 7 de març 2013, dins del seguent horari:
matins d’11 a 13 hores… dilluns, dimarts, dimecres i dijous
tardes de 16 a 20h……… dimarts i dijous