Dia de la Dona 2013

la Taula Raval Dona del DCV convida a l’Escola de Puntaires de Barcelona a participar a la Mostra d’Artesania dins del marc dels actes de celebració del Dia Internacional de la Dona 2013.

La Plaça Vazquez Montalban, va acollir artesans i artesanes del districte que treballaven les seves tècniques davant la mirada dels passejants.

L’Escola participa amb un ” TAST de PUNTES ” .  Persones d’arreu encuriosides van poder  “tastar” la tècnica de la Punta al Coixí de la mà de professores de l’Escola que els iniciaven en els moviments bàsics d’aquesta artesania.