Avís Tovalles Sagrada Família

Ens plau cominicar a totes les puntaires que han participât amb el seu treball a la realització de les tovalles de l’Altar Major de la Basílica de la Sagrada Familia que a hores d’ara estem a punt de lliurar aquest obsequi institucional.

l’Escola de Puntaires de Barcelona ha informat via e-mail i Whas App del dia, hora i lloc a totes les artesanes que varen treballar aquest projecte per tal que puguin assistir a l’acte privat previa confirmació d’assistencia

Durant el mes de desembre la Sagrada Família fará l’estrena de les peces durant una missa solemne, en el moment que tinguem data confirmada ho informarem pels canals habituals

En nom del Patronat de la Fundació Escola de Puntaires de Barcelona agraim la feina de cada una de les artesanes puntaires que vingudes d’arreu han participat en la confecció de les peces que un cop unides han conformat les Tovalles de l’Altar , així com a l’equip del taller que ha fet el muntatge.

Moltes gràcies a  Teixidors Terrassa, DMC i Casa FELIX que han fet donació de tot el material necessari per realitzar les peces, a l’equip d’arquitectes de la Sagrada Familia que en el seu dia ens varen facilitar els planos per realitzar els patrons de les peces escollides i a Ignasi Reventós el dissenyador del logo del projecte.

Aquesta entrada ha esta publicada en Obsequi a la Sagrada Familia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.