>>>> tovalles Sagrada Familia <<<<

I.Reventós

Comencem a treballar les peces que conformaran les tovalles de la Sagrada Família.

Convidem a les puntaires que es varen inscriure per participar en aquest projecte a que vinguin a treballar en tornar de les vacances de Setmana Santa.

A partir del dimecres 3 d’abril es començarà a repartir els patrons dels fragments de Punta al Coixí i Punta a l’Agulla, els fils estaran a la seva disposició al taller de l’escola. Les professores assessoraran en tot moment a les artesanes puntaires.

En el cas que alguna persona no hagi fet la inscripció i estigui interessada en participar que ho comuniqui a l’escola per telèfon o per e-mail el més aviat possible.

Aquesta entrada ha esta publicada en 2012-2013, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.