*II Setmana Creativa, 2010*

ACTIVITAT

La II “Setmana Creativa” s’ha incorporat als horaris dels taller del curs 2010-2011.

Les alumnes han pogut treballar dins les seves respectives classes per realitzar les peces previstes, han escollit entre les tècniques de PUNTA de COIXÍ, PUNTA a l’AGULLA i MACRAMÉ, independentment de la tècnica on estiguin matriculades a principi de curs.

Això ha permès que hagin pogut experimentar en altres tècniques, obrint el ventall de possibilitats per posteriorment poder continuar l’aprenentatge si ho creuen adient. D’altra banda el fet de durant uns dies “barrejar” l’alumnat dels tallers “de sempre” ha donat un ambient molt agradable als grups resultants.

En resum, les alumnes han compartit les 5 sessions de la setmana creativa, repartides durant els mesos de novembre-desembre realitzant petits projectes de Nadal.

Macramé

Punta Agulla

Punta Coixí

Macramé

Aquesta entrada s'ha publicat en 2009-2010, Activitats i Participacions, Cursets i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà.