1967.- Llibre “PUNTES”

Les fundadores de l’ESCOLA de PUNTAIRES de BARCELONA, les Senyoretes Raventós i Ventura expliquen els seus inicis en unes notes aclaridores publicades al llibre ” Puntes “, on també podrem trobar una síntesi de la Història de la Punta i una classificació dels seus tipus.

PUNTES, Estudis teòrics de puntes que tenen lloc al palau de La Virreina, per completar les classes pràctiques que son donades a l’Escola de Puntaires de Barcelona.
Està editat en versió Catalana i versió Castellana
La Presentació dels llibres està a càrrec del Sr. Joan Ainaud de Lasarte, Director General dels Museus d’Art de Barcelona.

“…A les admirades i molt estimades FRANCESCA BONNEMAISON de VERDAGUER i ADELAIDA FERRÉ de RUIZ, perquè gràcies al seu amor a les puntes i a l’ensenyança d’elles a les seves Escoles, han fet possible la creació d’aquesta ESCOLA de PUNTAIRES”
Antònia i Montserrat Raventós

Aquesta entrada ha esta publicada en 1967 Palau de la Virreina. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.