1962.- Escola de Puntaires de Barcelona

Escola Massana

Arran de les exposicions muntades al saló del Tinell al1960 i a l’Escola LLuisa Cura al1961, així com una retrospectiva l’any 1962, on s’exposaven moltes de les peces de punta que durant 20 anys havien realitzat les seves alumnes, va sorgir la possibilitat de crear un Patronat i al seu torn “l’ESCOLA de PUNTAIRES de BARCELONA“, institució que va començar a funcionar dins les dependències de L’Escola Massana de Barcelona.

A les aules de l’Escola Massana també s’impartien les assignatures teòriques per obtindre la titulació de Professorat. Classes de Dibuix, Història de l’Art, Història de la Indumentària, etc.

Un cop acabats els 5 cursos d’estudi, les futures mestres presentaven els seus treballs i desprès de superar l’exàmen de Llotja obtenien la titulació de Professores

Aquesta entrada ha esta publicada en 1962 Escola Massana. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.