TOVALLES SAGRADA FAMILIA WhatsApp puntaires

WhatsApp rebuts en acabar l’acte “privat” el dia 26 de juliol 2018 a les 19,30 h, al que varem ser convidades per les autoritats de la Basílica

Durant aquest acte a porta tancada es va fer el lliurament al Sr. Esteve Camps, President Delegat de la Junta Costructora de la Sagrada Família del conjunt de peces que conformen l’obsequi treballat durant tots aquests anys.

Les artesanes, després d’una visita guiada,  van poder accedir a l’altar per veure el treball “d’aprop”

Les Tovalles serán estrenadas “oficialment” durant una missa solemne a finals del mes de  desembre

RM.- Moltes gràcies a vosaltres. Es al menys per mi un record inolvidable. Gràcies

ET.- Ha sigut un acte molt bonic i emotiu, estic molt orgullosa d’haver-hi participat

EA.- Moltes gràcies, ha sigut una entrega molt maca i emocionant que no oblidarem. Hem fet un trocet d’història de la Basílica

AS.- Ha estat molt bonic, sobri i emotiu, moltes gràcies per poder participar-hi

E.- Doncs per a mi ha sigut un dia molt emotiu, per raons personals fa temps que no vinc a l’escola i avui ha sigut un retrobament amb les companyes que conec, d’altres que no i a altres que he trobat a faltar. Moltes gràcies, moltes felicitats per la feina feta puntaires. Una aprenent de puntes.

NA.- Moltes gràcies a vosaltres per l’esforç, coordinació i per l’acte. Es un d’aquella moments que recordes en el temps. Et sents part de quelcom important.

PD.- Moltes gràcies, si ha sigut molt emocionant

MS.- Moltes gràcies.

AP.- Moltes gràcies, emocionant. Una part de nosaltres està dins de la basílica.

MGC.- Moltes gràcies ha sigut molt emocionant! un record inolvidable…

NT.- Han estat uns moments molt emotius. Gracies

JM.- Ha sido muy emocionante.-

JA.- Jo des la distància ja que no estic a Barcelona, he trobat molt interessants els vostres comentaris, espero veure el reportatge.

MB.- Una tarda inolvidable, gràcies.

GD.- Una molt bona iniciativa proposar un projecte com aquest, del que moltes ens sentim orgulloses. Gràcies a l’escola, a totes les companyes puntaires que hem participat, i sobretot gràcies per deixar-nos formar part de la història de la basilica. Jo personalment haig de dir que m’he emocionat, sobretot quan hem pujat a l’altar i hem pogut veure d’aprop el resultat d’aquest esforç comú que entre tots hem aconseguit. Serà un orgull i un bon record per sempre. Moltes gràcies.

JM.- Hola gracias por las fotos he pensado toda la tarde en vosotras, besos.

DR.- MOLTESSSSSSSSSS GRÀCIES!!!!! ha estat un acte tan ple, que s’ha d’assimilar i assaborir. UNA VERITABLE JOIA !!!!!.

MLLB.- Espero que feu un reportage per les que no hem pout venir, en llegir els commentais encara em sap mes greu, però celebro que hagi estat un acte tant emotiu. Això quedarà per la història, es important, Felicitats.

TJ.- Tot plegat va ser un acte molt bonic, entranyable i emotiu, vaig tindre alegria de tornar a veure companyes de clase, tinc q donar les gràcies a totes les organitzadores per l’esforç fet, crec que totes ens ho vam pasar d’allò més be, i sempre estarem orgulloses quan veiem les estovalles, petonets a totes.

MLLB.- Bravo

MDB.- Moltes gràcies, al bon dia que em valeu convidar a participar. Ara si, que podem dir que formem una petita part de la història, dintre la gran obra de la Sagrada Família. Es un orgull i un record per sempre. Gràcies

AR.- Molt entranyable, i molt be tot

MMP.- Moltes gràcies

AL.- Tot va ser fantàstic. Vaig gaudir-lo molt.