SAGRADA FAMILIA

L’Escola de Puntaires de Barcelona ha treballat  juntament amb els arquitectes de la Sagrada Familia en el disseny de les estovalles de l’Altar Major de la Basílica.

A hores d’ara el disseny original ja està llest i les persones que han anat fent les proves-mostres a l’Escola han rebut la invitació per començar a treballar les diferents parts de les Tovalles, be sigui de Punta al Coixí o de Punta a l’Agulla segons les seves preferències.

Totes aquelles puntaires que encara no hagin contactat amb nosaltres i vulguin participar en aquest projecte només cal que omplin el formulari adjunt i ens posarem en contacte amb elles.

Les tovalles tenen parts de diferent dificultats i ben segur que trobarem una part adient al nivell de cadascuna de les persones que vulguin participar. La prova-mostra ens serveix per determinar els grups d’artesanes que treballin de manera similar a l’hora repartir els patrons

[customcontact form=1]

Els comentaris estan tancats.

Ús de galetes

Veure política de galetes