(¨> material <¨))

Les primeres dues classes on es realitzarà mostra punt bàsic els/les alumnes faran servir el material de l’escola.

Serà a partir de la segona mostra quan es recomana que portin el seu coixí per tal de poder  treballar a casa.

MATERIAL  primer trimestre curs 2012-2013

–          Coixí llarg  de 55cm. o 60 cm.  (el més menut  és  més car)

–          roba quadrets de cuina  petits color taronja

(per folrar el coixí i del retall que sobri fer una bosseta per desar les seves coses i la roba per tapar la punta del coixí)