* La Puntaire de Josep Viladomat*

Josep Viladomat i Massanas, (Manlleu, 1899Escaldes-Engordany, 1989), va ser un escultor català al 1972 Instal·la el bronze de La puntaire al jardí Costa i Llobera de Montjuïc.

L’ESCOLA de PUNTAIRES de BARCELONA assessora i col·labora amb l’escultor Josep Viladomat en el desenvolupament de l’obra “La Puntaire”  El “peu” del coixí que va servir de model per fer aquesta obra, es pot veure encara a l’escola.

…. Al hacer un recorrido por la montaña encontramos, además de los jardines exóticos, una rosaleda, algunos de los museos de la ciudad, diversas esculturas representativas de algunas de las artes tradicionales La Puntaire ……

Aquesta entrada ha esta publicada en 1967 Palau de la Virreina, Activitats i Participacions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.