Fira Internacional de Puntaires a LLoret

L’ESCOLA e PUNTAIRES de BARCELONA ha estat convidada a participar a la Fira Internacional de Puntaires de LLoret, a la “Casa de la Cultura”  placa Pere Torrent

del divendres 9  al diumenge 11 de setembre.

La Casa de la Cultura es un equipament  municipal molt acollidor i magnificament comunicat que ha estrenat l’espai dedicat a les exposcions amb aquesta Fira Internacional. Una acurada organització a càrrec del grup de Puntaires de LLoret han fet molt agradable la participació en aquesta primera edicio que ha aplegat escoles de França, Bèlgica, Galicia, Itàlia i Catalunya: LLançà, Arenys de Mar, Arenys de Munt, La Garriga, Sitges i Barcelona.

La nostra Escola ha disposat d’un stand informatiu on ha presentat una petita exposició de treballs i una sèrie de patrons  que permeten pas a pas visualitzar el resultat final

En aquesta ocasió la PUNTA de BARCELONA ha estat la protagonista.

Aquesta entrada ha esta publicada en 2011-2012, Activitats i Participacions, Exposicions, Punta de Barcelona. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.