Donacions

Les DONACIONS de peces de Puntes i estris Puntaires que arriben a l’Escola de Puntaires de Barcelona, un cop registrats pasen a formar part del fons de puntes de l’Escola de Puntaires de Barcelona.
Aquest fons està destinat a l’estudi i difussió d’aquesta artesania tan arrelada a la  tradició catalana.
Les alumnes que cursen els estudis de professorat les observen i analitzen acuradament, d’aquesta manera poden ampliar els seus coneixements amb peces reals d’altres époques.
També formen part de les exposicions temporals de les vitrines de l’escola, degudament identificades.

Agraim a totes les persones que ens confien aquelles peces de les calaixeres antigues i que ens fan confiança, saben que a l’Escola de Puntaires de Barcelona estaran registrades i a l’abast de les persones estudioses d’aquest art.