exposició TREBALLS ALUMNES curs 2010-2011

Dins del marc  del programa de Festa Major del barri del Raval, l’Escola com cada any participa organitzant unes jornades de PORTES OBERTES.

divendres 15  dissabte 16 de juliol: de 10 a 13h  i de 17 a 20h.
diumenge 17 de juliol de 10h a 13h.

L’exposició d’enguany presenta:

els treballs de les alumnes del curs 2010-2011, les persones que s’acostin a l’escola podran veure esposades : punta al Coixí, punta a l’Agulla, peces realitzades per les alumnes dels tallers del curs 2010-2011
peces realitzades amb la tècnica de Punta de Barcelona originària de la nostra escola, estudis i explicacions didàctiques.
una selecció de peces antigues de Punta Metal·lica, i altres  del fons de l’escola.

Esperem que totes les persones que els agradin les puntes s’acostin a l’escola i gaudeixin de la nostra exposició, s’estrenin fent puntes i s’encomanin d’aquesta tradició artesana de les nostres terres.

Aquesta entrada ha esta publicada en 2010-2011, Exposicions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.