comunicat urgent

Fundació ESCOLA de PUNTAIRES de BARCELONA en aquesta ocasió  ha de fer-vos arribar una noticia que ens entristeix moltíssim.

Aquest migdia la nostra Presidenta Sra. ANGELINA MILLÀ ens ha deixat, víctima d’una breu, però alhora greu malaltia
La família ens comunica que la cerimònia de comiat tindrà lloc demà dilluns dia 15 d’agost a les 13,30h al cementiri de El Masnou, lloc on residia feia anys.

La Junta del Patronat, les companyes amb les quals compartia els tallers de puntes, i totes les persones que hem gaudit de la seva companyia durant anys dins les aules de la nostra escola, ens sentim molt entristides i volem donar  el nostre més carinyós condol a tota la seva família, molt especialment als seus fills amb els quals hem tingut contacte sovint al llarg d’aquest darrer període.

DESCANSI EN PAU

Donat que moltesde les nostres alumnes estan en periode de vacances d’estiu el Patronat de l’Escola de Puntaires de Barcelona ha acordat que en iniciar les classes del curs 2011-2012 es farà un acte en memòria de la nostra Presidenta, en breu es comunicarà mitjançant aquesta pàgina web.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.